CONTACTGEGEVENS

Waar kan ik je mee helpen?

LOCATIE

De afspraken zijn online. Bij de eerste afspraak krijg je een link waarmee je kan inloggen. Dit blijft daarna voor alle afspraken dezelfde link. Bewaar deze e-mail dus goed! Link of e-mail kwijt? Mail even, dan stuur ik hem opnieuw op.

In overleg kan ik op huisbezoek komen in de regio Arnhem/Nijmegen.

De online omgeving voldoet aan de AVG-wetgeving. Indien gewenst kan er een opname van de afspraak gemaakt worden, zodat je het later nog eens terug kan kijken.

IK HEB EEN VRAAG

Heb je vragen of ben je benieuwd naar wat ik voor je kan betekenen? Vul het contactformulier in of mail me en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Op vrije dagen en in vakanties lees ik mijn e-mail niet en volgt er niet automatisch een afwezigheidsmelding na het invullen van het contactformulier. Bij twijfel mail even.

IK WIL EEN AFSPRAAK MAKEN OF VERANDEREN

WERKDAGEN & -TIJDEN:

maandag 9.00-12.30 | dinsdag 9.00 - 17.00 | woensdag 14.00 - 17.00
In overleg zijn andere tijden en dagen soms ook mogelijk.

NIEUWE AFSPRAAK MAKEN: Je kan hieronder online een afspraak maken. Staat er geen goede mogelijkheid tussen? Neem dan even contact op, vaak is er nog meer mogelijk.

AFSPRAAK VERZETTEN OF AFZEGGEN: Laat mij ten minste 24 uur van te voren weten dat onze afspraak niet door kan gaan. Vul het contactformulier in of mail me. Je kan gelijk online een nieuwe afspraak inplannen, maar die haalt je andere afspraak niet automatisch uit mijn agenda. Laat het dus even weten!

TE LAAT AFZEGGEN: Wanneer de afspraak later wordt geannuleerd, zonder dat er sprake is van duidelijke overmacht, wordt de gereserveerde tijd in rekening gebracht. Dit geldt alleen als er in de gereserveerde tijd geen andere afspraak meer ingepland kan worden.

IK HEB EEN KLACHT

Ik doe mijn uiterste best om je professioneel en kwalitatief te begeleiden, zoals beschreven staat in de beroepscode van diëtisten. Toch kan het gebeuren dat je ergens tegenaan loopt. Wanneer je een klacht hebt, bespreek die dan eerst met met mij. Ik zal je zo goed mogelijk proberen te helpen.

Als we er samen niet uitkomen, kan je terecht bij de Klachtencommissie voor paramedische beroepsbeoefenaren in de eerste lijn. Ik ben via de beroepsvereniging NVD (Nederlandse Vereniging voor Dietisten) daarbij aangesloten.

Een klacht kan alleen in behandeling worden genomen wanneer je deze schriftelijk indient. De klachtencommissie is onpartijdig. Je kan er niet terecht met een klacht over schadevergoeding.

Een ingezette procedure wordt beëindigd wanneer je jouw klacht schriftelijk intrekt, of als na bemiddeling of overleg blijkt dat er geen behoefte meer is aan behandeling ervan.

Aan het behandelen van uw klacht zijn voor u als ‘klager’ geen kosten verbonden. Kijk voor actuele regels en voorwaarden op www.klachtenloketparamedici.nl

VERWIJZEN

VERWIJZING: Verwijzingen zijn niet verplicht, maar worden gezien de behandeltrajecten wel gewaardeerd. Overdracht/toelichting via beveiligde mail worden gestuurd naar [email protected]. Een bericht via Siilo volstaat ook.

RELEVANTE INFORMATIE:

- Datum diagnose

- Soort diagnose

- Behandeltraject tot dusver (soort chemotherapie, misselijkheidsmedicrtie, aantal bestralingen, operaties, overige medicatie zoals hormoonkuur en bijzonderheden zoals uitslagen DEXA-scan of nevendiagnose)

- Reden van de verwijzing

BEREIKBAARHEID:

- E-mail

- Siilo

Overleg bij voorkeur in middagpauze van maandag, dinsdag of woensdag of op vrijdagochtend voor 10 uur.

KAN JE MIJ OP DE HOOGTE HOUDEN?

SOCIALS:

Instagram - Voedingenborstkanker

LinkedIn - Anouk Hartman

NIEUWSBRIEF:

Blijf op de hoogte van de agenda en activiteiten middels de nieuwsbrief.

© 2025 Voeding & Borstkanker  |  Algemene voorwaarden  |  Privacyverklaring

KVK: 98160508  |  BTW: NL005315199B93  |  Bank: NL29 KNAB 0776 9883 95