Zodra je onze website www.anoukhartman.nl bezoekt of contact met ons opneemt, ontvangen we informatie over jou. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we met die informatie doen. We gaan altijd zorgvuldig met je informatie om en slaan die veilig op. Heb je vragen of wil je weten welke informatie we van je hebben, neem dan contact met ons op. We kunnen deze privacyverklaring aanpassen als we dat nodig vinden. We raden je daarom aan om deze privacyverklaring regelmatig te bekijken zodat je van deze. Wijzigingen op de hoogte bent deze privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd tot 20 januari 2025.
Inhoudsopgave
1. Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?
2. Wie gebruikt je gegevens?
3. Van wie gebruiken we gegevens?
4. Hoe komen we aan je gegevens?
5. Welke gegevens van je gebruiken we?
6. Waarvoor gebruiken we je gegevens?
7. Hoe lang bewaren we je gegevens?
8. Met wie delen we je gegevens?
9. Waar slaan we je gegevens op?
10. Hoe veilig zijn je gegevens bij ons?
11. Wat mag je van ons vragen?
12. Welke regels gelden voor deze privacyverklaring
13. Welke cookies gebruiken we?
14. Wat doen we met gegevens van minderjarigen?
15. Heb je een vraag over deze privacyverklaring?
1. Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?
Deze privacyverklaring is van toepassing op alle persoonsgegevens die we verwerken en op alle domeinen die aan ons gerelateerd zijn. Het gaat hier om de persoonsgegevens van iedereen die weleens contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht, zoals bezoekers, klanten en zakelijke contactpersonen. Persoonsgegevens zijn alle gegevens die herleidbaar zijn tot jou als individu, zoals je naam, telefoonnummer IP, adres, klantnummer of surfgedrag. Wil je meer weten over persoonsgegevens? Kijk dan op de website van de Autoriteit Persoonsgegevens.
2. Wie gebruikt mijn gegevens?
A.C. Hartman is verantwoordelijk voor de website www.anoukhartman.nl en daarmee de verantwoordelijke persoon voor het gebruik van je persoonsgegevens zoals beschreven in deze privacyverklaring de volledige gegevens zijn op te vragen via info at anoukhartman.nl
3. Van wie gebruiken we gegevens?
We verwerken de persoonsgegevens van iedereen die contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht. Dit zijn onder meer bezoekers particuliere klanten zakelijke
klanten en contactpersonen van onze partners.
4. hoe komen we aan je gegevens?
We krijgen de gegevens rechtstreeks van jou zodra je:
- onze website bezoekt
- een account aanmaakt
- gegevens invult op onze website
We kunnen ook gegevens van jou ontvangen hebben van andere partijen zodra je:
- hebt toegestemd een verwijzing uit te laten schrijven door een arts
We kunnen ook jou gegevens opslaan wanneer je die op verzoek van Anouk Hartman zelf hebt doorgegeven rechtstreeks, via telefoon of e-mail.
5. Welke gegevens gebruiken we van je?
We maken gebruik van de volgende gegevens:
- naam
- geslacht
- woonadres of vestigingsadres
- e-mailadres
- telefoonnummer
- betaalgegevens
- BSN
- geboorteplaats
- geboortedatum
- leeftijd
- opleiding(sniveau)
- functie
Daarnaast gebruiken we de volgende bijzondere gegevens van je, indien van gerechtvaardigd belang voor het leveren van bestelde diensten:
- medische gegevens
- ras of etnische afkomst
- seksuele voorkeur (samenlevingssituatie)
- biometrische persoonsgegevens
6. Waarvoor gebruiken we je gegevens?
We gebruiken je persoonsgegevens alleen voor het doel waar we die voor mogen gebruiken.
- Hebben van jouw toestemming gekregen om je persoonsgegevens te gebruiken.
- We gebruiken je gegevens omdat we je als klant de beste service willen geven en we dat Zonder die informatie niet kunnen doen.
7. Hoe lang waren we je gegevens?
We waren je persoonsgegevens zolang als we volgens de wet moeten doen en zolang als nodig is voor het doel waarvoor we je gegevens gebruiken. Daarna worden medische
gegevens gearchiveerd volgens de wettelijke bewaartermijn van 20 jaar. Daarna bewaren we je gegevens geanonimiseerd, waardoor het alleen voor statistische doeleinden. Wil je meer weten over hoe lang we specifieke gegevens van je bewaren neem dan contact met ons op.
8. Met wie delen we je gegevens?
We kunnen je persoonsgegevens met anderen delen. We doen dit alleen als:
- We van jouw toestemming hebben gekregen om je persoonsgegevens te gebruiken
- Je klant bij ons bent
9. Waar slaan we je gegevens op?
We verwerken je gegevens binnen de Europese Economische ruimte (EER). Dit houdt in dat we ook je gegevens binnen de EER opslaan. Heb je hierover vragen neem dan gerust contact met ons op.
10. Hoe veilig zijn je gegevens bij ons?
We hebben er veel aan gedaan om je gegevens zowel organisatorisch als technisch zo goed mogelijk te beveiligen. We hebben onze systemen en verschillende communicatiemiddelen beveiligd om ervoor te zorgen dat je gegevens niet in handen van anderen terechtkomen. Je gegevens zijn dus veilig bij ons. Ook zorgen we ervoor dat je gegevens alleen worden gebruikt door mensen die daarvan ons toestemming voor hebben gekregen. Heb je vragen over de specifieke manier van beveiligen, neem dan contact met ons op. Wanneer we je gegevens delen met anderen, dan zijn zij ook verplicht om daar met dezelfde zorg mee om te gaan als wij. Merk je dat dit niet zo is laat het ons ook weten.
11. Wat mag je van ons vragen?
Omdat we persoonsgegevens van je gebruik heb je verschillende rechten. Deze rechten zetten we hieronder voor je op een rijtje.
Recht op informatie
We moeten je op een begrijpelijke en heldere manier uitleggen wat we met je gegevens doen en welke controle je daarover hebt. Daarom leggen we in deze privacyverklaring uitgebreid uit welke gegevens we van je verzamelen en hoe we met je gegevens omgaan.
Recht op inzage
Je mag ons altijd vragen om je gegevens die we van je hebben in te zien.
Recht op correctie
Je mag ons vragen om je gegevens te laten corrigeren als je deze niet juist of onvolledig zijn.
Recht om bezwaar te maken
Je mag bezwaar maken tegen de verwerking van je gegevens als je het niet eens bent met de manier waarop we met je gegevens omgaan. Dit recht geldt voor de gegevens die we gebruiken voor direct marketing. Zo kun je bij ons aangeven dat je niet langer mail van ons wilt ontvangen. Dat geldt ook voor gepersonaliseerde aanbevelingen.
Recht op dataportabiliteit
Ben je klant bij ons of heb je toestemming gegeven voor het gebruik van je gegevens, dan mag je ons vragen om je de digitale gegevens te sturen die we van je hebben. Zo kun je die gegevens overdragen aan een andere organisatie als je dat wenst.
Recht op beperking
De macht vragen om het gebruik van je gegevens te beperken dit betekent dat we in bepaalde gevallen je gegevens alleen mogen bewaren maar niet mogen gebruiken.
Recht om vergeten te worden
Je mag ons vragen om alle gegevens die we van je hebben te verwijderen. We verwijderen dan alle gegevens die tot jou herleidbaar zijn. In sommige gevallen kunnen we. Of mogen we je gegevens nog niet verwijderen zo moeten we sommige gegevens 7 jaar bewaren voor de belastingdienst.
Recht om een klacht in te dienen
Je mag een klacht indienen over de wijze waarop we met je gegevens omgaan. Heb je een klacht? Dan lossen we die graag voor je op. Neem daarvoor contact met ons op. Ook mag je je klacht bij de Autoriteit Persoonsgegevens neerleggen. Uiteraard hopen we dat het niet zover komt, maar in het uiterste geval mag je ook naar de rechter stappen. In dat geval is het de rechtbank in de woonplaats van A.C. Hartman die je klacht gaat behandelen.
Hoe dien ik een aanvraag of klacht in?
Stuur je aanvraag of klacht naar ons via info at anoukhartman.nl . We verwerken je aanvraag of klacht binnen 30 dagen. Gaat het om meerdere aanvragen of klachten of is je aanvraag of klacht complex, dan kan dit meer tijd met zich meebrengen. In dat geval nemen we uiterlijk binnen 60 dagen contact met je op. We kunnen je vragen om je te identificeren. In dat geval vragen we bij je gegevens op om er zeker van te zijn dat je de juiste persoon bent van wie de persoonsgegevens zijn.
12. Welke regels gelden voor deze privacyverklaring?
Onze privacyverklaring moet aan verschillende voorwaarden voldoen. Deze voorwaarden vind je met name terug in de Algemene Vordering Gegevensbescherming. Daarnaast de algemene regels die volgens de Nederlandse wet gelden van toepassing op onze privacyverklaring.
13. Welke cookies gebruiken we?
Je kunt zelf aangeven welke gegevens van je mogen gebruiken. Heb je ons toestemming gegeven voor de personaliseren van je profiel op basis van surf- en zoekgedrag, dan kunnen we onze website speciaal op jou instellen zodat het gebruik ervan makkelijker en persoonlijker wordt. We doen dit met behulp van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan
onze website geplaatst wordt op je hardware.
We gebruiken de volgende soorten cookies op onze website:
- Functionele cookies, zoals sessie- en login cookies voor het bijhouden van sessie en inlog informatie.
- Geanonimiseerde en niet-geanonimiseerde analytische cookies, om inzicht te krijgen in het bezoek aan onze website op basis van informatie over bezoekersaantallen populaire pagina 's en populaire onderwerpen niet geanonimiseerde.
- Tracking cookies, zoals advertentiecookies die zijn bedoeld voor het tonen van relevante advertenties.
Meer specifiek gebruiken wij de volgende cookies:
- Somba . io
- Facebook (tracking cookie)
14. Wat doen we met de gegevens van minderjarigen?
Minderjarigen vallen buiten de doelgroep van A.C. Hartman. We richten onze website, diensten en producten dan ook niet specifiek op minderjarigen. Dit houdt in dat als je jonger bent dan 18 jaar, je toestemming nodig hebt van een ouder of voogd om gebruik te maken van onze website. Ben je bij je bezoek aan onze website of webshop minderjarig, dan gaan we er vanuit dat je voor je bezoek deze toestemming hebt gekregen.
15. Heb je een vraag over deze privacyverklaring?
Heb je een vraag over de privacy verklaring neem dan gerust contact op met ons door een mail te sturen naar info at anouk.hartman.nl